Alotin ehkä joskus 2011 kun olin skidi. Menetin tilini (todennäköisesti siksi, että lopetin pelaamisen ja olin epäaktiivinen)Lukiossa innostuin taas pelaamaan (koska en jaksanu kuunnella tunneilla lmao) ja tein siis uuden tilin :D
Nyt taas epäaktiivinen, mutta yritän olla menettämättä tiliä.