Mä oon kurjenmiekka ja palasin juuri pelin pariin pitkän tauon jälkeen uudella käyttäjällä. Olen 23 v. ja alunperin ensimmäistä kertaa pelannut tätä peliä jo vuodesta 2013. Tällä hetkellä yritän saada kasvatushommat alkuun ja tarkoitus olisi kasvatella welshejä, suokkeja ja akhaltekeja!

Saa pyytää kaveriksi, hyväksyn kaikki!
