Moi! 
Aikuispelaaja Keski-Suomesta, monen vuoden tauon jälkeen päätin aloittaa taas uudestaan :)

Ei mitään tavoitteellista, pelailen huvin vuoksi keskittyen tiettyihin rotuihin ja keräillen värejä ja muuta. 

Kaikista "Myyntiin"-kasvatustilani hepoista saa tehdä ostotarjouksia, hevosten arvo toki vaihtelee paljon ja otan sen huomioon tarjouksia hyväksyessä.