Moikka!
Oon perinteinen 19v, joka ei keksi mitä kirjoitas tähän. Käyn paikalla epäaktiivisesti, muta mulle voi tulla jutelemaan ihan vapaasti!! Tutustun ilomielin uusiin ihmisiin